28. pro 2009.

Cudne kocke


Zasto su cudne??,pa ne znam ,ali mozda su meni ,tada kad ih je moja sestra radila stvarno bile cudne,jer se muci da napravi 4 korice,pa onda 2 smrvi u nadjev,e to je meni bilo cudno,mada zbog tog mog cudenja ove kocke ne nose naziv!!:)
Jedini odgovor je, da su ukusne i fine !!

Potrebno je
250 gr maslaca
- 200gr secera
- 2 zlice meda
- 2 cijela jaja
- 450gr brasna
- 1/2 praska za pecivo
- 2 zlice kakao u prahu
- malo mlijeka

Nadjev

- 5 zlica secera u prahu
- 2 zlice ribane cokolade
- 0.5dl ruma
- 4 zlice jake crne kave
- dem(marmelada,pekmez)-po potrebi(2-4 zlice)
- grozdice,orasi,sok od narance

Glazura
- 200gr cokolade za kuhanje
- 4 zlice ulja

Priprema

TIJESTO
U brasnu,prosijanom sa praskom za pecivo i kakaom
razmrviti maslac, uz dodavanje mlijeka sa secerom,
otopljenim medom i jajima,napraviti tijesto.
Podijeliti tijesto na 4 dijela.
Zasebno ispeci 4 kore na obrnutoj strani lima.
Dvije kore izmrviti,a dvije ostaviti cijele.

NADJEV

Razmrvljenim korama dodati,secer u prahu,ribanu cokoladu,rum,jaku crnu kavu,dem(marmelada),malo sjeckanih oraha,grozdica i malo soka.
Nadjev mora biti dosta mekan,kako bi kore omeksale !!
Za GLAZURU,otopiti cokoladu na pari,dodati ulje i lagano poravnati po kolacu.

Broj komentara: 8:

  1. Volim sve čokoladno. Meni izgledaju super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično, draga Mirjana, ja volim sve u što ide kava!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje recepte jako volim. Odlicno izgledaju, super cokoladno :))

    OdgovoriIzbriši
  4. predobro izgledaju!!! krasna slikica!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mirjana,tvoj svaki recept je vredan paznje i divljenja.Sretna Nova Godina!

    OdgovoriIzbriši
  6. Cini mi se da bi mi se ovo jako svidjelo.
    predobro izgledaju.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.