5. pro 2009.

PAJ OD TIKVICA

_DSC0381



TJESTO

- 320gr brasna
- 180gr maslaca
- 3zlice kisele pavlake/vrhnja
- 3-4 zlice hladne vode

ILI

Dizano tjesto

- 1kg brasna
- 1 suhi kvasac(10gr)
- 200ml jogurta
- 500ml mlijeka
- 1 zlica secera
- 1 prasak za pecivo
- 2 jaja
NADJEV
- 600gr tikvica(izrendanih)
- 150gr parmeza(provolone)
- 200gr riccota sira
- 3 jaja
- 2 cenja cesnjaka
- 1 zlica sjeckanog svjezeg bosiljka
- malo morskog orascica
Priprema
Mozete koristiti jedno ili drugo tjesto!!

Za prvo tijesto umijesajte sve sastojke i ostavite na hladno pola sata.
@ako zelite da imate prekrivenu pitu,tada tijesto dijelite na dva dijela,vise tijesta treba za donji dio,a manje da bu se ,npr. rezale trake pa stavljale odozgo po piti...
 Ja radim samo jedno tijesto !

Razviti tijesto na velicinu kalupa(18cm,promjera)poravnati krajeve,napuniti nadjevom,te pokriti sa preostalim tjestom ,kojeg razvaljamo izmedu dva lista papira za pecenje(lakse se prenosi).

Spojimo krajeve i povrsinu izbockamo na par mijesta da zrak moze izaci i da se tjesto ne napuse !

Druga verzija sa DIZANIM TJESTOM

Umijestiti tijesto i ostaviti da se udupla obujam,zatim odvojiti 450-500gr i
sloziti u kalup u kojem pecemo(26cm)..neka bude srednje debljine,jer ce tjesto nadoci i prilikom pecenja .

Tjesto razviti malo vise od velicine kalupa,tako da prelazi,pa kada napunite nadjevom,tjesto malo prebaciti unutra.
Premazati krajeve tjesta sa uljem i staviti peci.

Peci na 200C oko 40 minuta,u predhodno zagrijanoj pecnici !!

NADJEV
Tikvice izrendati ,posoliti i ostaviti da puste vodu,ocijediti i pomijesati sa sirom ,jajima ,morskim orascicem,bosiljkom i zacinima (sol,biber)


_DSC0412


Posluživanje
Dizano tjesto..mozete naci pod nazivom”ludo tjesto”..ja koristim ovu verziju i jako sam zadovoljna !!
Sa ostatkom dizanog tjesta mozete napraviti lepinje,pizze,..

Broj komentara: 6:

  1. Ovo ti je prefino. Prvo što mi je palo na pamet je da se to može napraviti od svog drugog povrća: blitve, špinata i sl.

    OdgovoriIzbriši
  2. odlicno, fotkica me zaljepila za ekran:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično, al vidiš da i ti imaš verziju sa dizanim tijestom :)
    Ja još uvijek nemrem zaboraviti ono čudo od slanog prhkog tijesta u mom quichu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Snjezo,u pravu si !!..sve kombinacije se stvarno dobre !!
    Tadeja,moja djeca nisu bas ljubitelji povrca,pa ovako prigotovljeno, dode im kao pizza,a ja svejedno volim prhko tijesto!!,ma volim i radim sva tijesta,zato i jesam ovolika ,kolika sam (bolje da me ne vidite:) !!)
    Hvala Vam svima, sto citate moje recepte !!!!!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican recept i sve objasnjenomsuuuuper! Pozdav od Suzanan sa coolke.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.