1. sij 2010.

Slani muffins




Volim hranu !!
Bila sam uvijek veliko i napredno dijete,a kako i necu,kad sam se rodila sa 5.5kg,nesto malo vise nego moj sin!! :)
Mama me je hranila grizom i "papicom",to meni dode kao Bechamel sos,ona tada nije znala za taj naziv !!
Kruh se pekao svakodnevno,sto je ostala tradicija i u mojoj kuci,mada ga ne pecem toliko puno,ali sta cesto pravim i da se uvijek pojedede,su muffinsi.
Muffinse sam otkrila dolaskom u Australiju.
Volimo i slatke i slane,ali mogu reci da su slani vise zastupljeni na jelovniku.

Ovaj je bio zadnja "novina"u mom spravljanju muffinsa,slanih,dakako !! :)

Sastojci

- 1.5 casa brasna
- 1 zlicica praska za pecivo
- malo crvene paprike(pola zlicice)
- 1 krompir(izrendati)
- 3 mlada luka ili(pola glavice obicnog luka)
- 1/2 case susenog paradajza iz ulja
- 1.5 casa tvrdog sira (podravec ili sl.)izrendati
- oko 1/2 case mlijeka(ili jogurta)
- 1 jaje
- jos malo paradajza i sira za posuti odozgo!!

CASA=250ml

Priprema
U zdjelu staviti prvo suhe sastojke,zatim dodati povrce,sir
i izmuceno jaje s mlijekom ili jogurtom,pa sve izmijesati da se
spoji i stavljati u kalupe za muffin.

Smjese ima za 12 muffina!
Peci u predhodno zagrijanoj rernina 180C,oko20 minuta.



Posluziti dok su jos topli

Broj komentara: 8:

  1. he he, i ja sam imala 5,5 kila kad sam se rodila:))) muffini su odlicni, a niti ja ne znam koji su mi drazi, slatki ili slani:) sve najbolje tebi i tvojoj obitelji u Novoj!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni su..I kod mene je slano favorit!!

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovi će biti uskoro oprobani! Sastojci su im izvrsni moraju i oni biti!

    OdgovoriIzbriši
  4. E jesi me nasmejala :)))
    Odlicni su ti muffins, bas bi mogla da ih napravim ovih dana.
    Srecna Nova godina Mirjana :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo ne smije Timna vidjeti, da ne bih ja ustajala u 5 i radila muffinse za gablec u školi :))
    Super su ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo me opet! Imaš nagradicu na mom blogu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve fini sastojci, ovakvi receptici su uvek dobrodosli...hvala, vec sam se posluzila!;))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.