28. lip 2010.

TORTICE SA PECENIM POVRCEM



Iako je u Australiji zima,mi svejedno uzivamo u blagodatima razlicitih vrsta povrca.
Cesto kupim povrce koje ne mogu odjednom potrosuiti,pa se nadu dani kada bude "ciscenje"frizidera i onda nastanu novi 'sprcijaliteti'kako to moji ukucani zovu,jer cim nesto nisu jeli,odmah kazu "Mama je danas cistila frizider,nesto novo je na meniu"!:D
Ne obracam ja puno paznju na njihove podbadalice,sve dok ociste sto im je spremljeno na tanjuru!!



Ako zelite za ovaj recept mozete koristiti domace ili kupovno lisnato tijesto.
Ja sam koristila kupovno,jer ovaj recept je nastao bas od namirnica koje su se nalazile u frizideru...

PESTO
70gr pistacija
2"SAKE" listica mente
2 cenja cesnjak
oko 4 zlice maslinovog ulja
50gr parmezana

..jos sam koristila
3 paradajza(roma,sljivoliki,oblik)
1 zlica balsamiko octa
1 zlica maslinovog ulja
3 manje tikvice
1 zumanjak
10-ak crnih maslina
malo kapara
LISNATO tijesto

Priprema:
Za Pesto,operite listove mente,stavite u multipraktik i pustiti da ga isjecka,zatim dodati pistacije,pokrenuti motor da radi i polako sipati ulje,sve dok se napravi fina maziva smjesa.
Lisnato izvaditi da se odmrzne!

U meduvremenu oprati i posusiti povrce.
Tikvice izrezati po duzini i poprziti na tavi ,ostaviti na tanjur i pokriti.
Paradajz prerezati na pola i rezanu stranu staviti gore,premazati s mjesavinom balsamico octa i ulja,staviti peci na 200C,oko 20-ak minuta ili sve staviti u rernu da se pece.

Od lisnatog tijesta izvaditi krugove,oko12cm u promjeru,premazati zumanjkom ,ali ostaviti malo siru traku okolo,to NE premazivati,pa ce se prilikom pecenja taj prsten fino podignuti.

Premazati pestom,sloziti tikvice i paradajz,maslinu i kapare i sve to skupa vratiti na najjacu temperaturu u rernu na nekih 15-est minuta,vidjet cete kada se tijesto fino zarumeni i podigne sa strane.

Ukrasite sa listicima mente ili bosiljka.

2 komentara:

  1. Odlično, draga Mirjana, ja bih ovakva jela jela svaki dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. moji nisu bili odusevljeni pestom jer metvicu vole samo u caju,a ja je volim i u salatama,no premazati se mozes cime tko voli..
    ponekad ovo napravim i od tijesta za pizzu,nekada od prhkog tijesta,zavisi koliko imam vremena i volje,...ma znas sta mislim !!:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.