21. ruj 2010.

Burek




Posto sam ja iz Slavonije,kod mene se ne prave bureci.
Moze se naci u danasnje vrijeme Buregdzinice koje su otvorili ljudi koji su dosli iz Bosne ili s Kosova.
Ustvari jedna je Buregdzinica bila pored autobusne stanice u NG,jos kada sam ja isla u srednju skolu,ali posto ja nisam navikla na tu vrstu hrane,nisam puno ni obracala paznju sta se prodaje.

Danas je to drugacije.Danas i ja pravim burek onakokao sam vidjela moju pok. svekrvu ,pa zatim kolegicu Mirsadu koja je zajedno samnom radila u Elektrodistribuciji B.Samac.

Vidjela sam jednostavan recept na coolinarici ,pa sam ga isprobala.
Ukucanima se svida,tako da od sada pravim burek na taj nacin,svima je ukusan,a meni laksi za napraviti nego se zezati sa oklagijom :)

Evo moje verzije,sa sirom i spinatom.

Za tijesto mi je trebalo:
1.5 case (od 250ml)tople vode
1 zlicica soli
1/2 zlicice octa/sirceta
4 case brasna
ulje -po potrebi
+
sir,jaja,morski orascic i dadatak spinata i cen cesnjaka ako pravite sa spinatom.

Ove namirnice nisam vagala i dodavala sam kako ja volim sa puno fila,tako da svako moze staviti sta zeli i koliko hoce za nadjev.



Tijesto sam umijesila pomocu mixera,podijelila na 3-4 manje jufkice ,koje sam razvila samo toliko koliko mi je posuda (tanjur) u koji sam ih stavila u ulje.
U ulju sam ih ostavila 20-ak minuta,toliko koliko mi je trebalo da napravim nadjeve i stajale su na toplom mjestu.



Tijesto je jako fino,burek je odlican!!

Broj komentara: 14:

  1. Bravo Ružo. Ja se još nisam usudila da pravim kore i divim se svakom ko ume!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim burek, ali rijetko ga bilo tko od nas jede jer su kupovni jako masni, nego kada napravim domaći. Svaka čast na razvlačenju kora, ja to ne znam, a za sada ne planiram ni naučiti. Kupljene kore sigurno nisu tako fine, ali eto!

    OdgovoriIzbriši
  3. Drage moje djevojcice ovo je toliko jednostavno za napraviti da vam opisati ne mogu,malo budu masne ruke i stol na kome se radi ,ali ja vise volim to nego brasno svuda oko mene,a bude bas fin!!!
    Na linku mozete vidjeti koliko je jednostavno !!:)kore se gotove same razvlace,a ostatak ulja sacuvajte jer ce cete htjeti sigurno ponovo da pravite !!;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfekto izgleda ovaj tvoj burek!
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne znam šta bih rekla. Važno da je ukusno i da ste svi zadovoljni.
    Ja volim pite ili bureke, kako vam drago, kako god napravljeni bili! Ali sa zeljem najviše volim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo jos jedne Slavonke koja obozava burek :))) Divno izgleda, ja sam skoro naucila da razvlacim kore i pravila sam pitu nekoliko puta, ali nikako da napravim i burek. Vec mesecima merkam onaj sto je bio u Kuvarijacijama pa uvek odlozim za sledeci put ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Burek izgleda savršeno ! Vjerujem ti kada kažeš da ga nije komplicirano napraviti ali ja također ne znam razvlačiti kore i taj izazov me tek čeka zas naučiti.
    Inače, niti kod nas nije prije otvaranja silnih pekarnica bilo bureka, bio je isto tako jedan kiosk u gradu gdje je pisalo "burek, krafne....i još nešto" i koliko se sjećam tu i tamo bi vidjela nekoga sa masnim papirima u kojima je bio burek, ali mi ga nismo baš nešto jeli. Tek kasnije kada se mogao kupiti u svakoj pekari, i ne tako mastan, znali smo ga češće kupiti. E sada bi bilo već vrijeme da ga i sama napravim :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Eh snjezo,gledala sam ja kako ti pravis pitu!!:))
    priznajem da je nikada tako necu moci napraviti!!
    cure dodite na burek i jogurt !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasan mila moja,sve divno,pravi si majstor.Ja trebam jos punoooooooo bureka da jedem da znam.;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Surac,danas sam vidjela video gdje pravis burek,e pa eto i ja tako radim !!!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.