5. ruj 2010.

Panna cotta



Volim brze poslastice koje mi ne opterete stomak,ali isto volim tako da pojedem dobar starinski kolac koji me vrati na djetinstvo i dane kada nisam morala da gledam koliko i cega cu pojesti...danasnje vrijeme mi zadaje glavobolju jer volim dobro da pojedem ,a cinimi se da mi i zrak dobro prija.
Ne mogu se odreci hrane,ali mogu smanjiti porciju i pojesti isto tako fino i ukusno jelo.
Davno sam na Jasenkinom blogu vidjela Panna cotta recept,koji me odusevio isto kao i sve ostale delicije koje je spremala,a nadam se i dalje njenom povratku na blog jer mi nedostaju njene predivne fotografije!!

Recept je spremljen na sigurno,ja se i dalje sladim,a vi ako zelite svakako ga mozete nacu ovdje!!

Broj komentara: 6:

  1. radila sami ja tu panna cotu. savršena je..

    fotkica je predivna

    OdgovoriIzbriši
  2. Čarobna sličica... kao i panna cota:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasenkinu panna cottu sam i ja radila i oduševila me, a sad me oduševila tvoja fotka. Bez teksta sam koliko je lijepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. slike su prediven, još nisam probala raditi panna cotu, al mislim da ću uskoro....i ja se nadam da će se vratiti jer sam većinu njezinih recepata isprobala i fenomenalni su!

    OdgovoriIzbriši
  5. svida mi se jako ,jedino ja ponekad dodam malo zelatine ,da mi se sok ne prolijeva ,a ponekada izblendam i voce,pa dodam zelatinu..ne puno samo toliko da stisne sadrzaj ..!!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.