15. lis 2010.

Sir i posjeta




Ponekada se osjecam da mi ne treba nista osim komadica kruha i malo sira,ali onog naseg domaceg kravljeg sira..volim da ispecem domaci kruh i jedem sa sirom i paradajzom,..stvarno mogu da se lijepo najedem.




Dobila sam poziv da ugostim ljude(koje nikada ranije nisam vidjela:/)onako domacinski...istog tog trenutak sam bez pardona upitala :"Jel' treba i sarmu da spremim ?"ma mislim ....nitko me ne pita da li sam zdrava,pa zatim da li mogu nekoga ugostiti.



Naravno da su svi koji su nas posjetili bili ugosceni i pocasceni,onoliko kolike su moje mogucnosti ali za hranu se uvijek ima .



O tome nebih ni pisala da isti ti nepoznati ljudi nisu susret odgadali nekoliko puta i na kraju ipak svratili da nas pozdrave jer ljudi su sluzbeno u Sydney-u i nemaju bas vremena na pretek..naravno da sam im predlozila rucak ili veceru,ali su htjeli samo da nas upoznaju i poricaju sa nama.




Popricali smo i uz pricu malo prezalogajili...nije spremano nista specialno,samo ono sto se uobicajeno nade u posebnim trenucima !!!!!



Uz silna odbijanja da nece nista,na kraju su cak ostali duze nego sto su planirali..i opet su bili ugosceni bez nekih velikih spremanja i "pokazivanja" sta znas spremiti i koliko mozes spremiti,to su mi jako smijesno jer u danasnje vrijeme nitko nije zeljan nicega.



Pozdravili smo se u nadi da cemo se ponovo vidjeti !!:)

Broj komentara: 10:

  1. Eh na ovo bi se i ja pozvala :))) prekrasno pripremljeno, ništa posebno komplicirano ali ipak lijepo :) Pozdrav iz Hrvatske ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se sa svime što ste gore napisali. Uvijek su najbolje najjednostavnije stvari, kao sir, domaći kruh, pomidor i komadić mirisnog pršuta.

    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo, ovo MNOGO govori o Vama! Ako nešto cenim i čuvam to je gostoprimstvo! Otuđili smo se mnogo ali ipak ima nas koji želimo toplinu doma da rado podelimo sa putnikom namernikom, kako su to i naši stari znali. O načinu na koji ste ovo prezentovali, nemam šta da dodam ili, ne daj bože, oduzmem, jer sve je tako lepo:) Što se tiče vrućeg hleba, sira i paradajza mogu reći da Vas potpuno razumem jer i sama OBOŽAVAM to! Bravo, još jednom i puno pozdrava iz Beograda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da su ovakve meze idealno rešenje ne samo za goste koje vam nisu znani. već i za veća okupljanja. Skoro sam pravila nešto slično, čuči u arhivi da dođe na red, i uvek se potrudim da tu bude za svakog po nešto. Neko obožava plave sireve, neko ne može da ih smisli, neko se davi u maslinama, neko ne, za svakoga ponešto, od blagih do jakih sireva i još malo krekera za one koji baš ništa neće da probaju. Super je jer se ne može mnogo pojesti, gosti se zanimaju mazanjem i slaganjem, a ništa se ne peče. Jako lepo ružo. Ova mozzarela u omotu pršute sa dekoracijom je fenomenalna. Moraću ideju da ukradem. I ove enormne italijanske salame, kojih kod nas ima samo u Merkatoru su fenomenalne. Bookmarkirano. Ideja nikad dosta, a moji gosti uvek očekuju nove đakonije kod mene!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ellerinize emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  6. I love cheese with fruits and home bread, congrats!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja bi se rado pozvala da se pocastim sa ovakvog stola, al moram priznati da ne volim najave u zadnji tren, narocito ako goste namjernike ne poznam i ne znam sto preferiraju, jedu il ne jedu. Polazim od sebe, jer ne jednom mi se desilo da moramo negdje na rucak/veceru, a mom muzu neugodno rec da ja ne jedem meso (jer ni on ih ne pozna bas najbolje!!), pa me doceka hrga mesine i onda neugodnjak meni i neugodnjak domacinu. Bezveze skroz! A tebi svaka cast na gozbici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo moram da pohvalim fotke a zatim i aranzman na stolu, ovo sve tako divno izgleda da zaista nista vise nije bilo ni potrebno izneti na sto, verujem da su gosti uzivali u gostoprimstvu i da ce im ovaj susret ostati u lepom secanju!;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam na komentarima i vremenu posvecenom mom blogu!!:)a sto se tice iznenadnih gostiju..na to sam vec navikla samo sto nikada nismo svi skupa na okupu,uvijek neko fali..posao je posao,od toga zivimo!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno si počastila i primila goste. Sir, voće, svi ti odlični zagrisci, tako lijepo iskombinirano, složeno, servirano ! Divim se..... !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.