15. stu 2010.

Nikolina corba

_DSC0176

Voli moj muz da zamjeni mene u kuhinji,ne u bas svim poslovima,ali uvijek je dobrodosao!!!
Zbog mojih obaveza svaki vikend,on se prihvatio spremanja,pospremanja i svega sto tih dana treba da se uradi...moram da priznam da ponekad posao uradi bolje od mene !!!:)Dobar je on covijek,ali kao i svi mi ima svojih vrlina i mana,no ja ga volim bez obzira na sve ...
Volim kada me umornu i bezvoljnu doceka jedna ovakva corbica,koju ja zovem paprikas :)!!!!
On je sprema ,pa neka mu naziva !!!;)
Posto Nikola nema mjeru vec sve radi odoka,ja cu otprilike da upisem kolicinu namirnica.

NIKOLINA CORBA/PAPRIKAS

1-1.5kg janjeceg mesa
2 glavice luka
ulje-po potrebi
1 konzerva od 400gr paradajza(sitno isjeckanogili samljevenog)
3-4 krompira
mrkve-po zelji
1 zlica paradjaz pirea
1 zlica mljevene crvene paprike
zacini,sol,biber,malo secera,da ubije kiselos paradajza
zacinske trave(timijan,ruzmarin)

U vecu serpu zagrijati ulje ,pa dodati sitno isjeckan luk,malo ga prziti da promijeni boju,dodati mrkvu isjecenu na kolutice ili kako vama pase,zatim dodati janjetinu isjecenu na komade,crvenu mljevenu papriku(u prahu);sve skupa prziti pa naliti vodom,poklopiti i pustiti da provri.

Kada je pocelo da kuha jako,smanjiti temperaturu i pustiti da se kuha.
Ako treba dodajte vode ili neki ujusak ako imate pri ruci,te pred kraj dodati paradajza i krompir,zacine i zacinske travcice,poklopiti i pustiti da se krompir skuha.

Sve se to od pocetka do zavrsetka kuha oko 2 sata na laganoj temeraturi.

_DSC0172

Posluziti uz domaci kruh ili pogacice.
Prijatno !!!!!!

Broj komentara: 8:

  1. Vas dvoje ste odlična kombinacija baš kao što smo moj suprug i ja!
    I on voli kuhati i naravno papati:)
    Ovaj recept je super i mi ga rado spremamo u našem domu!
    Sve pohvale za fotografije i naravno recept.

    Pusa i pozdrav uz Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi je drago da nas ima jos!!! divno je to kada se ne mora reci sta uraditi nego jednostavno to ide dalje kao da je jedna osoba radila...jako smo bliski od samog pocetka,mozda nas je to i sacuvalo od zlih i opakih jezika !!!
    Cuva nas Bog !!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ništa lepše nego kada vas gotov ručak sačeka na stolu, a sudovi oprani i sređeni. Moj suprug zna samo palačinke i majonez najbolje na svetu da spremi a i njih sam naučila od njega da pravim, kad sam blesava tako da mi ostaje jedino za majonez da kukam kako ne znam. Nije da on neće, već ima dve leve ruke u kuhinji, al zato nadoknadi svim ostalim stvarima u kući. Prošle godine mi je napravio, dizajnirao i sklopio kuhinju celu, čak i pločice stavio, tako da smo tu nekge kvit. Sve pohvale za jagnjeću čorbicu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo za Nikolinu čorbu ! Zbilja dobro izgleda i sigurno je jako ukusna. Lijepo je kada te umornu sa posla ovo dočeka na stolu. A lijepo je i što ti muž pomaže po kući kada si ti zauzeta i tako se nadopunjujete. Pozdrav za oboje !

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bih na tvom mjestu njega češće puštala u kuhinju. Ta čorba izgleda kao da govori pet svjetskih jezika (što ne znači da su tvoje išta lošije :)). ODLIČNO!

    OdgovoriIzbriši
  6. :D~~Tadeja u pravu si,ispece on i kruh ,samo mu moram sve napisati sta da stavi u nasu pekaricu !!
    Jela na zlicu mu idu od ruke i rostilj,to stvarno uziva !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Gledam hipnotisano u prvu sliku. Retko kad corbasta jela izgledaju bas bas dobro i primamljivo, a ovo je vise nego to. Sve pohvale za Nikolu!

    Moj dragi je naucio da kuva nesto pre 40-te, i sad je neke stvari zaista preuzeo. Cufte u sosu, pasulj, grasak... ja to vise ne i spremam :) Slikala sam nedavno jednom kako pravi cufte, bice na blogu uskoro :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna corbica! Pravila sam je vec nekoliko puta doduse malkice izmijenila stavim manje mesa, jednu svjezu crvenu papriku i jedan poriluk ali to je to i mi smo veoma zadovoljni. Corbica je postala standardno jelo kod nas jos napravim sve bez krompira pa onda samo kad dodjem sa posla dodam krompir i rucak gotov za cas a ukusan i zdrav.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.