13. lip 2011.

Slani paketici

_DSC0792

Paketici jesu ali za jelo!!
Fini,ukusni i mirisni,punjeni sirom i pilecim mesom,a svakako da moze bilo koja druga mjesavina mesa!!

Pravila sam po prvi puta lisnato tijesto sa krem sirom.
Zaista se lista kao pravo lisnato tijesto.

Iskoristila sam priliku,pa sam napravila paketice od tijesta i mesa,a zatim sam ostatka savila male mesne rolnice koje moj podmladak voli da jede...volim ih i ja ,ali lisnato tijesto meni predstavlja problem jer ga moj zeludac jednostavno "Ne voli"

Ne podnosi masno tijesto i gotovo,pa sam zbog toga i sama pravila jednu vrstu tijesta sa krem sirom,no Dajanin recept me ponukao da ga isprobam i to sam i uradila.


Lisnato tijesto s krem sirom

250 g krem sira (Philadelphia)
250 g brašna
160 g maslaca
2 ravne žlice šećera (za slatko tijesto)
2 prstohvata soli (za slano tijesto)

Prosijte brašno, pomiješajte ga sa šećerom ili soli. Dodajte sir i maslac sobne temperature, pa miješajte vilicom dok ne dobijete mrvičasto tijesto. Ne mijesite ga (nije važno ako se u tijestu vide komadići maslaca), samo ga istresite na komad prozirne folije, omotajte i tako omotano oblikujte u pravokutnik debljine prsta, kojem je duža stranica dvostruko duža od one kraće.

Ostavite da odmara u hladnjaku preko noći.

Na lagano pobrašnjenoj površini razvaljajte tijesto (u smjeru duže stranice), savijte ga na troje (savijte jednu stranicu do 2/3 dužine, pa preklopite drugim krajem). Ponovite ovu operaciju 3 puta. Nakon svakog savijanja neka tijesto odmara u hladnjaku najmanje 1/2 sata. U početku će se tijesto činiti neujednačeno, ali nakon tri savijanja/razvijanja postat će glatko i kompaktno.

Nakon posljednjeg odmaranja tijesto je spremno za upotrebu. Razvaljajte ga tanko, na 2-3 mm i koristite po želji.

Ako pri upotrebi tijesta nakon rezanja imate višak tijesta koji želite dalje upotrijebiti, nemojte ga mijesiti, već eventualno položite komadiće jedan na drugi i razvaljajte.

Jela sam ,ali nije bilo grceva i mucnine,nisam doduse sjela pa se prejela,u pitanju je bilo isprobavanje ,tako da sam uzivala i rado preporucujem.

Paketice svakako mozete praviti od kupovnog tijesta(pravim ih i kada sam kratka s vremenom)ili napraviti lisnato tijesto,pa cuvati u zamrzivacu do upotrebe.


SLANI PAKETICI

300gr piletine(isjeckati)
2 zlice isjeckanog persuna
1 jaje +(1 jaje za premazivanje)
2 zlice brasna
125gr sira(mozzarela ili neki drugi)
lisnato tijesto(kod mene je 4 lista,od svakog izade 4 kom.)
zacini


Piletinu oprati i posusiti.
Samljeti, krupno ili sitno isjeckati.
Zaciniti sa persunovim listom ,malo soli i bibera
Dodati jaje i sve sjediniti.

Lisnato tijesto izrezati na 4 djela ,pa staviti komadic sira,
pa preko sira zlicu nadjeva, pokupiti u svezanj,
i saviti /zavrnuti pri vrhu.

2011-06-01 0011


Napraviti kao torbicu/paketic!

_DSC0787


Premazati preostalim jajetom, staviti na pripremljeni
lim i peci oko20 minuta na 220C.

Pustiti da dobije finu zlatno-rumenu boju.

_DSC0815


Od istog tijesta i mijesavine mesa,napravite MESNE ROLNICE

Broj komentara: 20:

  1. Da sam sada tamo kod tebe vjeru mi sve bih ti pojela! Jelo naprosto mami sa tvojih slika, divno, hvala draga Mirjana!


    Kiss iz sunčane Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, Mirjana, taman izdvojim neki recept za probu, a Vi izbacite novi koji baci u "zapecak" vec izabrani:)
    Ovo je fenomenalno!

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo tijesto sa sirom je pun pogodak, kao i tvoje slano punjenje. Obično ovakve paketiće viđam u slatkim varijantama, ovo je pravo osvježenje,za promjenu. Jako fino!

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja mama je ovo pravila samo ne sa piletinom jer ja ne jedem i ne mozete da zamislite koliko sam se obradovala kada sam ih videla.Divne su! Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oba recepta su ti odlicno ispala a i ideja sa kremom je super.Njmai:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pošto sam se oprobala sa Majinim lisnatim ovo će biti lagano za pravljenje. Mami me ovaj krem sir i ne sumnjam da je odlično. Kao i uvek pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajni paketići draga Mirjana!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nevjerovatno je kako dobro i ukusno izgleda sve ono sto izadje iz tvoje kuhinje. Blago ljudima koji te okruzuju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas su zgodni ovi paketici i testo se divno lista...fotke su isto jako lepe, tako da bih najradije poruckala jedan sa one prve fote!;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpisujem Dzoli! Stvarno vrhunski!! I baš mi se dopada kombinacija s pilećim mesom, ne bi ga mijenjala za miješano :)

    OdgovoriIzbriši
  11. divni su paketići, kao stvoreni za ljetni party s nogu!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno, tijesto mi se čini da je pre ukusno, a u kombinaciji s začinjenom piletinom, divan snekić.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala svima na posjeti !!!
    Ovo je samo jedna od 100 ideja koje se mogu napraviti,...nadam se da ce vam nekada biti od koristi :)!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lisnato tijesto je tako zahvalno imati u svakom momentu. Paketici fabulozno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicno! Belezim i ovo i kada tada cu probati!

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepo lisnato testo. Jako lepo izgledaju oni paketici jos da neko i upakuje to sve umesto mene, eh sita bih se najela;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Maaadre mía, que´DELICIOSO, me encanta.

    un besazo

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.