23. kol 2012.

Kolac od griza,jogurta i voca



Jednostavan kolac od griza bez jaja.
Jos samo mogu reci da je socan ,posluzen sa tucenim slatkim vrhnjem moze slobodno biti serviran kao desert,a ne samo kao popodnevni kolac uz kavicu ili caj !!

 


Potrebno je:

300gr griza
180gr secera
2 zlicice praska za pecivo ili
(1 vreciva praska za pecivo)

250gr jogurta
180gr maslaca(otopljen)
vanilin secer
250gr jagoda

listici badema
secer u prahu
slatko vrhnje (umuceno u slag)
extra jagode
vanila-burbon secer

  Zagrijati rernu na 180C.
Kalup za tortu(promjera 20cm)obloziti papirom za pecenje.



U dublju zdjelu staviti griz,secer i prasak za pecivo.
Maslac otopiti,prohladiti,pa dodati jogurt i vanilin secer ili extrakta s okusom vanilije.

Dodati mokre sastojke u suhe i izmijesati.
K tome dodati ociscene i usitnjene jagode,sve spojiti i sipati u pripremljen kalup.
Poravnati odozgo i posuti listicima badema.




Staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180C,oko 45 minuta.




Pecen kolac izvaditi iz kalupa,pustiti da prohladi,posuti secerom u prahu i servirati  sa jagodama i umucenim slatkim vrhnjem u koje dodate vanilija-burbon secer.

Broj komentara: 15:

  1. Kolač izgleda baš sočno, a kombinacija badema i jagoda u ovom finom biskvitu je pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije lose,zaista,samo cu drugi puta ubaciti i koju malinu,cisto da mu da malo ostriji okus.Jagode su dosta slatke,jogurt nije puno kiseo,pa mi je okus dosta slatkast,a ja volim kiselije !! :)

      Izbriši
  2. Mnogo volim ovakve kolače - ja ih zovem nedeljnim, ne znam zašto. Čuvam i probam, sigurno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednostavno,ne moze biti jednostavnije,jedino nisam nikada probala sa zamrznutim vocem,ne znam kako bi se ponasalo tijesto tada..

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa, sočan je zbilja, to se čak vidi na slikama! Ova prva fotka mi je krasna, radit ću ga sigurno, sastojke uglavnom imama doma, ma super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je za piknike ili za put,nije previse socan,da se ugnjeca od vlage,a isto tako nije ni presuh...

      Izbriši
  4. Sigurno je vrlo sočan. Previše ne ljubim kolače s voćem, ali ovaj mi se čini baš odličnim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moji takoder nisu ljubitelji voca u kolacu,ja sam ga pravila prvenstveno sebe radi,no vidim da jedu iako se jagode bas lijpo vide u tijestu,koje je kompaktno,no ima vlaznosti toliko koliko treba da ne zapada u grlu,e sada mozda bi bilo jos ukusnije sa vocnim jogurtom?? eto meni sada pada na pamet,a nisam se sjetila kada sam pravila,mozda dodati i malo limunove korice,takoder bi pojacalo okus...

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo baš izgleda kao neki rustiklni kolač iz nonine kuharice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako nekako...moja sesticina mi svako-toliko prepise neki recept iz moje sestre biljeznice,tako da se ja obnovim !!! :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Nado,kod mene jagoda ko' u prici i svaki puta se sjetim tvojih delicija kada god imam jagode,samo sam tanka sa vremenom ,pa bude sve nesto jednostavno..zima nam je topla i ima jagoda po pristupacnim cijenama !!!!!

      Izbriši
  8. Obožavam ovakve kolače,to je među jedinim kolačima sa voćem koje volim..slike su prekrasne,veliki pozdrav Mirjana:)

    OdgovoriIzbriši
  9. uh, bas mi se svida:)) sigurno cu probati :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.