26. tra 2013.

Punjena jaja i rolovana sunka


Kao sto je rekla moja internetska prijateljica:"Prelijep ukras i dodatak za svecani rucak!"

Ja dodajem,dobra ideja za iskoristiti kuhana jaja i ugostiti se na drugaciji nacin !!






jaja
*malo maslaca
*malo persuna
*malo soli,senfa,kiselog vrhnja
*slani incuni ili kapari



Tvrdo kuhana jaja ohladiti, oguliti i prerezati popola.
Izvaditi žumance i propasirati ga vilicom. Maslac posoliti i popapriti pa ga izraditi vilicom da bude kremast. Pomiješati sa žumancem i dodati malo sitno rezanog peršina.
Tom smjesom puniti polovice bjelanjaka, žlicom ili staviti smjesu u vrećicu za ukrašavanje sa ravnim nastavkom i napraviti valove..
Ukrasiti slanim inćunima ili srdelama i sitno rezanim peršinom.
Umjesto inćuna možete staviti kapare.





* malo,znaci onoliko koliko vas ukus zahtjeva,jaja koliko imate i zelite,punite sa ovom smjesom,ja sam imala 4 jajeta,koje sam prerezala na pola i dodala 2 zlice maslaca i dodavala po ikusu soli,senfa,zlicu kiselog vrhnja

I jos jedan divan recept......





ROLNICE OD SUNKE I HRENA

kuhana sunka
slatko vrhnje
hren iz tube ili teglice
(gotov kupljen)
ili domaci hren narendati

Ponovo  je recept raden na kolicini sunke koju sam imala....

Svaku snitu sunke,premazati cvrsto ulupanim vrhnjem u koje dodati hren,zatim je urolati kao rolat.



Servirati sa kuhanjim jajima.

3 komentara:

  1. Odlični mali zalogaji. vrlo jednostavno i brzo, ali sastojci su pravi, pa je sve baš fino, uopće ne sumnjam. Jako dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja obožavam punjena jaja, spremamo ih za Uskrs, al mogla bi ih jest svaki dan :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad ti to napravis i prezentujes poput vrsnog chefa, ovo sve prelepo izgleda a verujem da je isto tako ukusno!:))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.