12. tra 2013.

Rodendanska torta

         


            Puno toga sam propustila u pisanju,ali sam uspjela da obiljezim momenat koji mi svakako nesto znaci....godinu dana starija  ali i sretnija zadovoljnija.
Svoj rodendan sam obiljezila uz ovu predivnu tortu,koja je radena po receptu jedne coolinarke.



kore

10 bjelanjaka
10zlica secera
4 zlica brasna
200gr mljevenih badema
200gr secera u prahu

krema/fil 1

10zutanjaka
200gr secera u prahu
500ml mlijeka
1 puding s okusom  vanilije
1 zlica brasna
250gr maslaca

krema/fil 2

500gr zamrznutog sumskog voca
5 zlica secera
300ml vode ili soka od borovnice
1 puding s okusom vanilije ili jagode

Ukrasavanje torte

125gr svjezih malina
500ml vrhnja za slag
200gr bijele cokolade,malo ulja
5-6 zlica vocnog fila2


Priprema

 Bjelanjke umutiti sa secerom u prahu.
Bademe i brasno izmijesati i prosijati ako zelite,pa lagano rucno dodati u bjelanjke.

Smjesu podijeliti na dva jednaka dijela ,kod mene su to bili kalupi za tortu (promjer 24cm).

Peci kore u predhodno zagrijanoj erni na 180c oko 20minuta,ne smije se presusiti.

Ohladiti i prerezati na pola...morate imati strpljenje jer su korice krhke ali polako i uspjeh nece izostati.

ili

Smjesu podjelite na dva velika lima iz pecnice i kasnije ih samo prerezete na pola,tako cete dobiti isto 4 kore samo cetvrtastog oblika,ali ne mari !

Krema 1 se kuha kao puding...znaci mlijeko stavite da kuha  ali predhodno oduzmete 100ml mlijeka i zajedno sa zumanjcima i secerom te pudingom u prahu  izmijesati ,pa kada mlijko provri smaknuti s vatre i lagano ukuhati smjesu  jaja,secera i pudinga.

Skuhano,prohladiti i dodati 250 gr maslaca,dobro izraditi i ostaviti na stranu do filovanja torte.

Pripremiti kremu 2.

staviti zamrznuto voce u serpu,dodati secer i lagano kuhati..voce ce se polako odmrzavati i kuhati,pomocu secera se dobije gusta pekmezasta smjesa...dodati 300ml vode ili soka od borovnice u kojem smo izmijesali prasak za puding s okusom vanilije ili jagode,te skuhati gustu ,pekmezastu kasicu,prohladiti.

  Kada je sve ispeceno ,skuhano i prohladeno ,filujemo i slazemo tortu.

Najprije se nade tacna ili tanjur na cega ce se staviti torta,postavi se prva kora,premaze jednim ,pa drugim filom i sve tako dok se ne zavrsi.






****Ja sam ostavila malo fila 2,od voca,pa sam dodatno izmixala 500ml vrhnja za slag u koje sam dodala tu vocnu kasicu i njome ukrasila tortu okolo

Po vrhu sam istopila 200gr bijele cokolade sa par zlica ulja i prelila.
dodatno sam ukrasila sa svjezim malinama .









Broj komentara: 10:

  1. Sretan ti rođendan! Torta jako lijepo izgleda

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna torta mislim da sam je vec vidjela na coolki i naravno srecan rodjendan sa zakasnjenjem

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava prolecna tortica, a sudeci po sastojcima verujem da je bila prava bomba - srecan rockas od srca!:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam :) Torta je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan rođendan draga a torta je zaista prelepa...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na cestitkama,rodendan je davno bio samo je torta prihvacena od strane svih ukucana pa je iz toga razloga zapisujem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rođendan i puno zadovoljstva ti želim uz ovu divnu tortu naše drage smilice.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.