1. ruj 2013.







Torta Shirley Temple 

Fina torta od cokolade i oraha/ljesnjaka


Za Kore


 12 jaja

  240gr. secera 
 5 rebara izrendane cokolade za kuhanje 
 240gr. samljevenih oraha/ljesnjaka
 malo izrendane limunove korice 
 1 cep ruma + 1/2 dcl. vode

Fil
6 jaja 

 240gr. secera u prahu
  120gr cokolade za kuhanje 
 300gr. maslaca








Priprema



           Odvojiti zumanjke od bjelanjaka. U 12 zumanjaka dodati 240gr. secera u prahu i 5 rebara cokolad, koja se na pari rastopi(mislim da je to oko 100gr).

Smjesu mijesati oko 1/2 sata, pa dodati: 280gr.samljevenih oraha( ljesnjaka), tvrdsnijeg od 12 bjelanjaka i malo limunove korice. Ovu smjesu peci u 3-4 jednaka dijela,kako vam je lakse.

Kada su korice (biskviti) peceni, poprskati ih sa malo ruma, zatim nadjenuti kremom: 


Umutiti na pari 6 cijelih jajeta i 240gr. secera u prahu, mututi dok se ne zgusne, pa vrucoj kremi dodati izrendanu cokoladu(120gr) i mutiti da se sve poveze.

Kremu prohladiti i dodati 300gr.

 maslaca. Dobro izmijesati kremu, te njome filovati tortu. Ostaviti kreme za vanjski dio torte. Tortu ukrasiti po zelji








Broj komentara: 5:

  1. Volim ovakve tortice, raskosne i punog ukusa, a lesnic, orasi i i cokolada su uvek kobinacija iz snova.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je ona prava, divna torta. No, već sam zaključila da radimo slične torte i da su sve sa zaista vrhunskim sastojcima. Njami!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je ova torta, a okus joj mora biti fenomenalana , jako mi se sviđa !

    OdgovoriIzbriši
  4. pokusavam da pronajdem neku finu cokoladnu torticu za moj rodjendan i ova mi je zapala za oko ali mi nije jasno ide liu fil 3 jajeta ili 6 i koliko secera jer u sastojcima pise 6 jaja i 240 grama a u receptu 3 i 200 gr?

    OdgovoriIzbriši
  5. Irena,hvala na detaljnom citanju i skrenutoj paznji za recept..ide 6 jaja i 240gr secera..ja sam pravila vise fila,pa kako sam zapisla na papir tako sam to prepisala umijesto recepta iz sveske...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.