4. pro 2013.

Isleri

     


 Svako pravi na neki svoj nacin,na koji je navikao ili jednostavno  nema drugi recept ali znam da ima jako ,jako puno recepata za isti.

Ovo je takoder stari recept za Islere.Krema se kuhala duuugo na pari jer nije bilo puno kuhinjskih pomagala  da si olasaju posao...bilo je mucenja i mucenja do mile volje.
Danas to sve ide brze i lakse,kako se tko snade.


Moji ISLERI glase ovako:

Tijesto

350gr brasna
80gr secera
100gr oraha
1 bjelanjak
vanilin secer
200gr maslaca
limunova korica-malo narendati
(ako imate vanilin secer s nekim od novih okusa,tada ne morate dodavati koricu limuna)

  Od navedenih namirnica napraviti tijesto koje zamotate u prozirnu foliju i ostavite da odmori oko 20 minuta,na hladnom mijestu.

Odmoreno tijesto razviti na debljinu koja vama odgovara,ali ne predebelo jer se spajaju kolacici i dolazi krema izmedu,pa ce biti visoki. . .vaditi oblike koje zelite.

Poslagati na lim za pecenje(malo ga pobrasniti ili staviti papir za pecenje),te peci u predhodno zagrijanoj rerni na 180c oko 12 minjuta..ovisno od vase rerne,mozda ce trebati i 15 minuta ,svejedno,kolacici bi trebali ostati svjetle boje.

Ohladiti i podijeliti na dva dijela,tako da svaki ima svog para...jedan kolac samo preliti cokoladnom glazurom i ostaviti da se cokolada stegne.

KREMA
4 zumanjka
150gr sitnog secera
sok od 1-og limuna
200gr maslaca

    Ja sam kremu kuhala u mikrovalnoj pecnici ,tako da sam najprije dobro umutila zumanjke sa secerom,stavila kuhati 1 minut u mikrovalnu i na moje iznenadenje krema se skuhala sa 1 minutom...prohladila sam kremu,koja mora biti gusta kao puding,dodala limunov sok i maslac,zatim dobro umutila.

Dobivenom kremom spajati kolacice/islere.
Na kolac bez cokolade staviti kremu,jer ce biti podloga,zatim na kremu staviti cokoladni kolacic.




*Ja sam spajala pomocu poslasticarske vrecice.

Broj komentara: 7:

  1. savršeni , Mirjana . Ja ih obožavam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam ove kolacice, prekrasno izgledaju u srcastom izdanju.:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala,zaista su dekorativni,samo ima dosta poslica oko njih !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni su! I ja slično radim, ali tijesto radim čokoladno i u kremu ne stavljam limun, a kuham je normalno, što zna biti problematično, pokušati ću s mikrovalnom, čini mi se da bi mi moglo uštediti živaca :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako nije suvišno pitanje, koliko išlera ispada od ove smese?

    OdgovoriIzbriši
  6. Iva,izvini sto kasnim..ja obicno radim srednje velicne krugove i dobijem 34-36 komada..nekada se pokida koji ili malo vise ispece pa ih odstyranim za nas.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.