29. kol 2014.

Svadbena torta

        Bilo je to davno,na plazi uz razgovor sa osobom koja je kao i ja dosla u "tudu zemlju" da nade bolje sutra za svoju djecu.
Zezale smo se jer su njen sin i moja kcerka isto godiste ,pa kao, ako budemo  u rodu,ja pravim tortu za vjencanje :0

NE, nije se udala moja kcerke ali JE ozenio se njen sin i ja sam napravila ovu predivnu tortu.









Donja torta

TORTA OD COKOLADE I ORAHA
(by Snjezana Demo)

12 jaja
350gr secera
1 vanilin secer
120gr cokolade
350gr mljevenih oraha
6zlica mrvica keksa
3 zlice brasna
1 zlica gustina
1 prasak za pecivo

   Zagrijati rernu na 180c.
Pripremiti kalup za tortu(moj je bio 30cm)

Otopiti cokoladu na pari.
Zumanjke,secewr i vanilin secer umutiti u pjenastu smjesu..dodati otopljenu cokoladu,dobro sve izmijesati,zatim rucno umijesati mjesavinu mljevenih oraha,prosijanog brasna s praskom za pecivo i mrvice.
Bjelanjke istuci u cvrst snijeg,pa rucno dodati u predhodnu smjesu,temeljno je sastaviti..sipati u pripremljen kalup i peci,oko 40minuta.

Kada se torta potpuno ohladi prerezati je na 2-3 puta(ja sam rezala samo jednom jer sam pekla 3 ovakva biskvita)
Tortu bogato premazati kremom.



KREMA
9 zumnjaka
9 zlica secera
150ml jake crne kave
270gr cokolade
250gr omeksalog maslaca

Za kremu se svi sastojci,osim maslaca mijesaju/kuhaju na pari.
Ja sam opet pojednostavila i kuhala u mikrovalnoj,po 1 minut,promijesam i ponovim  sve dok ne vidim da se dobila krema...ako niste sigurni da mozete procjeniti kada je kuhano,bolje radite na pari  inace cete dobiti kajganu)i vec kod drugog mijesanja dodam cokoladu.

U potpuno ohladenu kremu dodati omeksali maslac.
Tortu premazati kremom i ukrasiti po zelji.



 Srednja torta

INTERKONTINENTAL TORTA
by mignonne


u izradi...


Gornja torta
TORTA OD BADEMA I KAVE

Na dan vjencanja



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.