8. lip 2017.

Doughnut/krofnice/ustipci





U zimskom periodu cesto mi padne na um moje djetinjstvo i krofne kojima smo se sladili!
Ovo je moja izvedba jednostavnih  malih krofnica !!





Doughnuts/krofnice,ustipci

300g brasna 
7g suhog kvasca
2jaja
narendana korica limuna
2 zlice secera
50g otopljenog maslaca
200ml toplog mlijeka 
prstohvat soli
+
ulje za przenje
 secer u prahu i cimet


   U manju serpicu sipati mlijeko i dodati maslac pa staviti na tihu vatru da se maslac otopi i mlijeko zagrije.
Prohladiti pa dodati kvasac ,secer i malo brasna i pustiti da se kvasac aktivira.


U dublju zdjelu staviti prosijano brasno i prstohvat soli.

(ja koristim zdjelu od mixera jer tijesto radim mixerom)
Kada se kvasac aktivirao,dodati ga u brasno.
Jaja  prije dodavanja lagano umutiti vilicom,tek toliko da se zumanci razbiju!
Zamijesiti mekano tijesto.
Prekriti prozirnom folijom i ostaviti da se udvostruci volumen.

**Ja sam tijesto sipala u veeeliku vrecicu od zamrzivaca(5 lit.),koju sam najprije nasprejala uljem iznutra,zatvorila je i stavila u zdjelu sa toplom vodom!!

U medjuvremenu zagrijati ulje za przenje!


Ako ste drzali tijesto u zdjeli,tada ga prebacite u poslasticarsku vrecu za ukrasavanje i lagano istiskujte loptice velicine oraha ili ako ste radili kao ja,tada samo vreci od zamrzivaca odsjecite malo cosak i istiskujte tijesto u zagrijano ulje.

Pazite da se ne opecete jer kada sirovo tijesto pada u ulje ,ulje poskoci ,tj.posprica okolo,pa da ne dodje u dodir sa kozom,lica ili ruku !!



Olaksacete si  pravljenje krofnica,tako sto cete skarama/makazama odsjecati komadice!

Pecene krofnice vaditi na papirni ubrus i kasnije ih uvaljati u mjesavinu secera i cimeta !

2 komentara:

  1. Čisto zaboravim da je kod tebe zime. Mi se već pržimo k'o ove tvoje krofnice, samo što nismo tako fini i lijepi!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.